Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Mικρά παραμύθια-'το πετρολούλουδο'

Τα μικρά παραμύθια
είναι και τα πιο ωραία
μα την αλήθεια !
Δεν με κουράζουν-
σε σκέψη με βάζουν !
Δεν με 'χαλάνε'-
μου χαμογελάνε !
Δεν με ζαλίζουν-
ούτε με σφυρίζουν !
Να ακούγονται απλά στα αυτιά-
να δίνουνε χαρά-
σε όλα τα παιδιά !
Να μιλάνε για τη φύση-
εκεί που η ομορφιά έχει ανθίσει !
Να μιλάνε για ζωάκια-
που είν'αθώα σαν τα  παιδάκια !
Να μιλούν για καλοσύνη-
νά'ρχεται η χαρμοσύνη !

'' Το πετρολούλουδο '' 

Το πετρολούλουδο,
μόνο στη ποταμιά !
Πήγαινε το βατράχι
και τού'κανε συντροφιά !
-Πώς περνά η μέρα σου 
έρμο λουλουδάκι ;
-Εσύ βατράχι μου καλό,
θα φύγεις από δω,
με ένα πηδηματάκι !
Εγώ όμως παρατηρώ,
τη κίνηση μες στο νερό !
Πριν από εσένα,
πέρασε μια πέστροφα χαμογελαστή !
Με χαιρέτησε
και με ένα σάλτο έφυγε κι αυτή !
Εχθές στάθηκε μια αρκούδα να πιει νερό
και το μικρό της το αρκουδάκι
έστησε τρελό χορό !
Όλα τα βλέπω από εδώ !
Να! κοίτα !
κοίτα μια πέτρα που κατρακυλά από το βουνό.
Θα μου κάνει για λίγο συντροφιά ,
πριν τη πάρει το ποτάμι,
για ταξίδια μακρινά !
Και τα δέντρα με αγαπούν πολύ !
Στις ζέστες τις μεγάλες,
μου απλώνουν το κλαδί !
Σαν έχω λοιπόν δροσιά,
αλλάζω φορεσιά
και στήνω ένα χορό....
πότε από 'κει-πότε από δω !
Γι αυτό σου λέω βατραχάκι μου καλό,
το πετρολούλουδο δεν μένει ποτέ μοναχό !
- Χάρηκα που τα είπαμε πετρολούλουδο.
Τώρα όμως φεύγω,πάω για παιχνίδια !
Να ! έρχεται ο βοσκός ,
με τα πολλά τα γίδια !  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου